SAJL hakee tapahtumamyyjää ja -tuottajaa vakinaiseen työsuhteeseen

10.12.2020

Jenkkifutisliitto hakee tapahtumamyyjää ja -tuottajaa
Vaahteraliigan kaikki ottelut tarjoillaan suorina lähetyksinä TV-katsojille myös 2021.

SAJL – Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto on jenkkifutiksen valtakunnallinen lajiliitto, joka koostuu lähes 40 jäsenseurasta. SAJL edistää amerikkalaisen jalkapallon eri lajimuotojen huippu-urheilua, harrastamista ja toteuttamista lisäämällä lajiosaamista Suomessa yhdessä laajan ja laadukkaan seurakentän kanssa sekä toimimalla aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Koko 2000-luvun jatkuneen kasvun myötä lajin harrastajia on jo noin 3500 eri puolilla Suomea. SAJL pyörittää miesten, naisten ja nuorten maajoukkueiden lisäksi kilpailutoimintaa miehille ja naisille sekä seitsemässä eri nuorten ikäluokassa 7-19-vuotiaille ja korkeakoulusarjan sekä lippupallon turnaustoimintaa. SAJL:n strategiassa tavoitteena on kasvun ohella kehittää toimintaympäristöä ja tekemisen laatua lajiliiton arvot huomioiden.

SAJL järjestää amerikkalaisen jalkapallon arvoturnauksia Suomessa. Seuraava suurtapahtuma on vuonna 2022 Naisten MM-kilpailut.

Tapahtumamyyjä ja -tuottaja

SAJL etsii uutena työsuhteena aloitettavaan tehtävään ammattitaitoista ja tuloshakuista tapahtumamyyjää sekä -tuottajaa. Tehtävä sisältää liiton toiminnan mahdollisimman tehokasta kaupallistamista, tuotteistamista sekä tapahtumien kehittämistä. Työ on jo käynnissä, mutta tarvitsemme tekijän viimeistelemään suunnitelmaa sekä toteuttamaan myyntiä sekä tuotteistamista käytännössä.

Työn erityinen painotus on myynnissä, jota tapahtumien tuottaminen/järjestäminen tukee. Myytävistä kohteista esimerkkeinä mainittakoon Vaahteraliiga, Naisten Vaahteraliiga, Vaahteramalja oheistapahtumineen, Naisten Vaahteraliigan loppuottelu sekä amerikkalaisen jalkapallon Naisten MM-kilpailut 2022 elokuussa.

Toivomme, että sinulla on jo usean vuoden kokemus erilaisten yhteistyökumppanuuksien solmimisesta ja kokemusta tapahtumien muuttamisesta rahaksi. Työssä tarvitaan englannin kieltä.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Itä-Pasilassa, mutta työkenttääsi emme halua rajata. Tulet mukaan viidenneksi jäseneksi hyvin toimivaan ja iloiseen tiimiin, joka tukee sinua työssäsi.

Työ alkaa 1.2.2020 tai sopimuksen mukaan jo aiemmin.

Lähetä hakemus

Tule töihin jenkkifutiksen mukaansatempaavaan maailmaan. Lähetä 31.12.2020 mennessä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen sekä ansioluettelosi SAJL:n toiminnanjohtaja Jari Saloselle.

Huomioithan, että aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana, sillä tavoitteemme on palkata sopivin henkilö tehtävään mahdollisimman pian, jotta uusi tiimimme jäsen pääsee myymään jo kautta 2021.

Hakemukset:  jari.salonen@sajl.fi

Otsikoksi viestiin:  Myyntipäällikkö