2021 lasten ja nuorten sarjoihin ilmoittautumiset sekä turnaushaku

16.12.2020 klo 16:15

Viralliset ilmoittautumiset kauden 2021 lasten ja nuorten sarjoihin on vahvistettava maksamalla sarjaan ilmoittautumismaksut jokaisen seuran ilmoittaman juniorijoukkueen osalta 31.12.2020 mennessä. Turnaushaku päättyy 31.1.2021

ILMOITTAUTUMINEN SAJL LASTEN TURNAUSSARJOIHIN 2021

Virallinen ilmoittautuminen kauden 2021 lasten turnaussarjoihin on vahvistettava maksamalla sarjaan ilmoittautumismaksut jokaisen seuran ilmoittaman juniorijoukkueen osalta 31.12.2020 mennessä. Maksu suoritetaan samanaikaisesti ilmoittautumisen kanssa. Perumistapauksissa ilmoittautumismaksua ei palauteta.

Turnauksiin voivat osallistua vain turnaussarjoihin ilmoittautuneet joukkueet.

Jälki-ilmoittautumisia ei suljettuihin sarjoihin huomioida, sillä sarjaohjelma rakennetaan tammikuun 2021 aikana.

Turnaukset myönnetään ilmoittautumisten perusteella. U13-divisioonasarja on suljettu kilpasarja, jossa tulee pelata kaikki ohjelmaan merkityt ottelut, U9 ja U11 -ikäluokat ovat avoimia sarjoja. Ilmoita arvio joukkueen pelaajamäärästä kaudella. Viralliset pelaajaluettelot on toimitettava sarjapäällikölle viimeistään 1 kk ennen sarjan alkua.

SAJL tarkastaa kaikkien SAJL osoittamien, lasten ja nuorten toimintaan osallistuvien toimijoiden rikostaustan näiden astuessa tehtäviinsä ja suosittelee vahvasti liiton jäsenten toimivan samoin.

ILMOITTAUTUMINEN LASTEN TURNAUSSARJOIHIN 2021

U9 5VS5, TURNAUSSARJA sarjamaksu 100,00 €

U11 5VS5, TURNAUSSARJA sarjamaksu 100,00 €

U11 7VS7, TURNAUSSARJA sarjamaksu 100,00 €

U13 5VS5, TURNAUSSARJA sarjamaksu 200,00 €

ILMOITTAUTUMINEN SAJL LASTEN JA NUORTEN SARJOIHIN 2021

Virallinen ilmoittautuminen kauden 2021 lasten- ja nuorten sarjoihin on vahvistettava maksamalla sarjaan ilmoittautumis- sekä erotuomarimaksut jokaisen seuran ilmoittaman juniorijoukkueen osalta 31.12.2020 mennessä. Maksu suoritetaan samanaikaisesti ilmoittautumisen kanssa. Perumistapauksissa ilmoittautumismaksua ei palauteta. Maksamattomia ilmoittautumisia ei huomioida.

ILMOITTAUTUMINEN LASTEN JA NUORTEN SARJOIHIN 2021

U13 9VS9-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€ + 100€) yht. 300,00 €

U15 7VS7-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€ + 100€) yht. 300,00 €

U15 11VS11-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

POJAT U17 7VS7-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht.300,00 €

POJAT U17 11VS11-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

POJAT U20 7VS7-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

POJAT U20 11VS11-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+500€) yht. 700,00 €

TYTÖT U20 7VS7-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

TYTÖT U20 11VS11-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

TYTÖT U17 7VS7-SARJA sarja- ja tuomarimaksu (200€+100€) yht. 300,00 €

HAKEMUKSET LASTEN TURNAUKSILLE

Turnaukset tulee anoa 31.1.2021 mennessä.

Turnaushakemus

Lasten turnausten hakuaika on avattu. Seurat voivat hakea turnauksia ainoastaan lauantai-päiville toukokuun ja syyskuun väliselle ajalle. Hakuaika päättyy 31.1.2021
Turnaukset myönnetään ensisijaisesti sarjoihin osallistuville seuroille, kuitenkin siten, että maantieteelliset sijainnit tukevat koko maan lajitoimintaa.

Turnauksiin osallistuvat U9-, U11- ja U13 5vs5 joukkueet.

Infoa turnauksen järjestämiseen