Tilastointikoulutus

- Vuosittain järjestetään ilmaiseksi kaksi valtakunnallista tilastointikoulutus

- koulutukset (paperitilastointi ja tietokonetilastointi) järjestetään etäkoulutuksena helmikuussa 2021

Vuosittain SAJL järjestää yhden tilastointikoulutuksen keväällä, johon jäsenseurat voivat osallistua ilmaiseksi. Tämän lisäksi tilastointikoulutus on seurojen tilattavissa erikseen sovittavana ajankohtana. Seuran tilaaman koulutuksen hinta on 100 Euroa, jonka lisäksi järjestävä seura sitoutuu huolehtimaan tilavarauksista sekä kouluttajan matka- ja majoituskuluista.

Tilastointi koulutus koostuu kahdesta osiosta. Ensimmäinen osio käsittelee tilastoinnin perusteita ja toinen osio tietokoneella (stats crew-ohjelma) tehtävää tilastointia. Molemmat osiot järjestetään saman päivän aikana. Osallistujille suositellaan sääntökoulutusta tai sääntöjen itseopiskelua ennen koulutukseen osallistumista. Koulutuksen toiseen osioon osallistujien tulee ottaa mukaan kannettava tietokone, johon on asennettu Stat Crew tilastointiohjelma. Koulutuksen kesto on neljä-kuusi tuntia.

SEURAN TILAAMA KOULUTUS

Seuran on mahdollista tilata koulutus ottamalla yhteyttä koulutuksesta vastaavaan. Yhteydenotto pyydetään tekemään hyvissä ajoin (viimeistään kuukautta ennen) ennen toivottua tilaisuuden ajankohtaa, jotta saadaan kouluttaja järjestymään. Ennen kuin koulutuksista vastaava on vahvistanut koulutuksen onnistumisen, ei koulutusta kannata mainostaa. Kouluttajien määrä ja päällekäiset muut lajitapahtumat voivat estää koulutuksen haluttuna päivänä. Seuran tilaamaan koulutukseen osallistujat on seuran päätettävissä.

Liiton toimisto lähettää seuralle laskun koulutuksesta koulutuksen jälkeen sisältäen kouluttajan mahdolliset matka- ja majoituskulut.

Tilastokoulutusvastaavana toimii Mika Lindholm 0400-924316 tai mika.lindholm(at)sajl.fi

Koulutuksen voi tilata alla olevalla lomakkeella.

TILASTOINTIKOULUTUKSEN TILAAMINEN

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

ILMOITTAUTUMINEN TILASTOINTIKOULUTUKSEEN

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.